Wednesday, April 1, 2009

hope u can be good ~`

I know how u feeling now
if u tell me not care about it's lie
so in this few week hope u can be good
ok ?
happy everyday my friend
and hope u find back your heart and get ready

4 comments:

eVonne said...

:) 放心啦。。我很快就会回来的。。
再给我几天,就能回到以前活泼的我了。。
毕竟文静还是不太适合我吧。。哈哈哈
所以到时别嫌我38或烦哦。。呵呵
有你在身边,就会有多一点点地快乐咯,真的!!
^.^

po said...

是哦?娃哈哈哈~
我就知道我厉害
喂!
到底是谁和谁沟通不来har??
明明就是你在那里cake我咯
还好我经得起考验不然
不就给你cake死?

*飞天草* said...

娘偏心!!!!!!!!
没有回复我,回复evonne~~~

T.T~~~~

po said...

惠心
原来我是笨蛋
还是你最好